8 Mayıs 2017 Pazartesi

Asla İzlenmemesi Gereken Filmler #1

Edge of Winter / Kışın Ortasın

Bu filmin adını nerede görürseniz uzak durun.

 Joel Kinnaman'ın bir ara kurtarmaya çalıştığı performansın ötesinde filmde hiçbir şey yok.


"Hiçbir şey yok" sözünü açalım

 Joel Kinnaman iyi oyuncu. Bu filmde de iyi oyunculuk sergiliyor ancak film koca bir boşluk. Psikopat bir baba, (obsesif) garip çocuklar. Filmin sinopsisini okuyunca "Hemen izlemeyelim" diye geçiriyorsunuz içinizden. Gerilim türünde bir film ve konusu sizi hemen izlemeye teşvik ediyor. Lâkin filmi izlemeye başlayınca bir türlü geçmiyor.
Benim takıntım vardır. Gerilim filmlerinin (ne kadar sıkıcı olsa da) sürpriz finalleri için sonuna kadar izlerim.
Edge of Winter'ı da bunun için izledim. Ben yandım siz yanmayın. Sürpriz final yok, gerilim hiç yok. Konu ve senaryo zayıf.
Velhasıl, azalarak bitmesi ve uzak durulması gereken bir film.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder